Ergobiuro.pl
FAQ - częste pytania

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie ERGOBIURO.pl

 

1. Jak sprawdzić dostępność produktu?

2. Gdzie można przetestować fotele?

3. Jak długo czeka się na realizację zamówienia?

4. Jakie występują formy dostawy?

5. Jak opłacić zamówienie?

6. Jaki jest koszt wysyłki fotela?

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

8. Czy wysyłacie zamówienia poza granicę Polski?

9. Jak skorygować błędne zamówienie?

10. Czy sprzedawane w ERGOBIURO.pl produkty posiadają gwarancję?

11. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

12. Ile wynosi czas na dokonanie zwrotu?

13. Czy dokument sprzedaży jest dołączony do zamówienia?

14. Gdzie znajduje się salon firmowy?

15. Gdzie sprawdzić wymiary fotela?

 

1. Jak sprawdzić dostępność produktu?

 

W zakładce „Szybka wysyłka” znajduje się  towar dostępny w magazynie, w gotowej konfiguracji, dostępny „od ręki”. Wysyłamy go natychmiast po złożeniu zamówienia,

Towar konfigurowany musi być wyprodukowany, a czas produkcji znajduje się obok produktu.

Warto skontaktować się z nami, aby precyzyjnie sprawdzić aktualne terminy realizacji.

 

2. Gdzie można przetestować fotele?

 

Wszystkie fotele i krzesła można przetestować w naszym salonie w Warszawie, przy ul. Konstruktorskiej 13, gdzie można obejrzeć pełną ofertę i gdzie pomagamy dobrać odpowiedni fotel oraz mechanizmy precyzyjnie dobierając je do potrzeb Klienta.

 

3. Jak długo czeka się na realizację zamówienia?

 

Towar dostępny w magazynie, wysyłamy następnego dnia po otrzymaniu zamówienia, a więc doręczamy go w ciągu 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia.

Jeśli dostawa realizowana jest na terenie Warszawy, nasz serwis dostarcza fotele do Klienta nawet tego samego dnia.

Towar produkowany na zamówienie wysyłany jest natychmiast po zejściu z produkcji i uzależniony jest od czasu trwania produkcji.

 

4. Jakie występują formy dostawy?

 

Nasze produkty dostarczamy korzystając z kurierów firmy DHL, a na terenie Warszawy dostawy realizuje nasz firmowy serwis.

 

5. Jak opłacić zamówienie?

 

Zamówienie można opłacić dokonując płatności:

 

- przelewem zwykłym

- przelewem Online przez Przelewy24

- płacąc kurierowi gotówką lub kartą (za pobraniem)

- płatnością rozłożoną na raty

 

W naszym salonie można również zapłacić kartą lub gotówką.

 

6. Jaki jest koszt wysyłki fotela?

 

Wysyłki na terenie Polski realizujemy bezpłatnie, wysyłka poza granicę Polski wyceniana jest indywidualnie.

 

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Tak, zamówienie można odebrać osobiście, w naszym salonie w Warszawie, ul. Konstruktorska 13.

 

8. Czy wysyłacie fotele poza granicę Polski?

 

Zamówienia wysyłamy w każde wskazane miejsce, do wyceny wysyłki poza granicę konieczne jest podanie dokładnego adresu dostawy

 

9. Jak skorygować błędne zamówienie?

 

Wystarczy się z nami skontaktować mailowo sklep@ergobiuro.pl, a my zrobimy resztę, anulujemy lub poprawimy zamówienie zgodnie ze wskazaniem.

 

10. Czy sprzedawane w Ergobiuro.pl produkty posiadają gwarancję?

 

Fotele sprzedawane w naszym sklepie oraz salonie posiadają 5-letnią gwarancję.

 

11. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

          

Zwrotowi podlegają wszystkie fotele zamówione ze stanu magazynowego czyli dostępne jako szybka wysyłka.

Prawo zwrotu nie dotyczy foteli konfigurowanych i produkowanych na zamówienie.

 

12. Ile wynosi czas na dokonanie zwrotu?

 

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru

 

13. Czy dokument sprzedaży jest dołączony do zamówienia?

 

Dokument sprzedaży wysyłamy drogą mailową na adres wskazany w zamówieniu.

 

14. Gdzie znajduje się salon firmowy ERGOBIURO.pl?

 

Nasz salon firmowy znajduje się w Warszawie, przy ul.Konstruktorskiej 13.

 

15. Gdzie sprawdzić wymiary fotela?

 

W opisie fotela znajdują się szczegółowe wymiary każdego modelu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium